onsdag, februari 01, 2006

Uppmanad / Utmanad

CityBoyzBloggen har blivit uppmanad av Fröken J att redogöra för fem st egenheter / ovanor som vi har.
Som Admin tar jag mitt ansvar och inleder det hela med fem st av mina små "hemlisar".

1. Jag går NÄSTAN alltid tillbaka till bilen en extra gång och kollar så att jag har låst den. Men bara när jag parkerar den i garaget hemma av ngn anledning... Aldrig om man är iväg ngnstans.

2. Fantiserar ibland (oftast i badkaret) om vad jag skulle göra om jag vann typ 8 mille på en Trisslott. Köpa ny bil, ny lägenhet osv. Lika bra att lägga ner det... Jag köper ju fan inga Trisslotter.

3. Jag HATAR att diska. Jag skjuter på det så länge det bara går. Måste motivera mig i kanske två timmar innan jag tar tag i det. Vilket är ganska konstigt, för jag är ganska noga med att det skall vara snyggt & rent i övrigt.

4. Jag har en plastblomma i sovrummet. Förbannat bra gjord. En gammal date lyckades faktiskt vattna den en gång. Kanske bör tillägga att jag har ett gäng riktiga växter hemma också.

5. Några saker som mitt kylskåp har mycket svårt att klara sig utan: apelsinjuice, mjölk, leverpastej (obligatoriskt med skivad gurka på), sweet chili sås, marinerade vitöksklyftor.


Så Ja..!! Då har man blottat sig lite. Det var skönt.
Uppmaningen går givetvis vidare till övriga medlemmar på bloggen. Sätt fart slöfockar!!!
Samt till en av stans felvaccinerade stackare. Nåja, alla kan inte hamna helt rätt i alla avseenden. ;)