tisdag, januari 03, 2006

2006-01-03 - Nu skall disken få..!!

Dags för en liten paus i brottningsmatchen med diskberget från helvetet.
Diska är ta mig f-n den tråkigaste av alla hushållssysslor. Hata..!!
Otroligt sugen på att köpa en liten smidig bänkdiskmaskin, tyvärr får man
inte in en "riktig" i mitt lilla kök.

Inte helt oväntat att MP loggade ur.
Fortsättningsvis så tror jag att Janne Plånbok i samband med årsmötet
helt & hållet ställer sin plats till förfogande samt att Halse "klarar sig" och stannar kvar.
Skall bli mkt intressant att se vem som kan tänkas fylla upp jämte Mild.
Tror inte att han kommer att köra detta på egen hand framöver. Mild kommer (tror jag)
att ansvara för det sportsliga och ngn annan kommer att vara mer administrativt ansvarig
samt sköta kontakter med media osv.
Erlingmark & Fahger är två mkt intressanta namn. Vi får väl se vart det landar...

I övrigt:
Mourad - Sluta vela & gnälla. Bestäm dig & ta ditt ansvar.
Järdler - Hoppas att MFF får betala svindyrt & HIF:s "tuffingar"
gör bort sig i ngn hatkampanj så att HIF får usel press.
Afonso - Trevligt om han lämnar. MFF ersätter inte honom hur enkelt som helst.
Anton - Tror jag dyker upp på Kamratgården under VM-uppehållet.

Efter disk, matlagning & lite mera disk blir det till att softa lite.
Senare ikväll skall ngn Local Pub få sig ett litet besök.
Ett par kalla Hof & Arsenal-Man Utd står på menyn. Inte för att man går igång
på ngt av dessa lag, men det är alltid gôtt att komma ut, tjôta med lite folk & kolla boll.

1 Comments:

At 12:38 em, Blogger OHJ said...

Det blir väl inte roligare för det..?

 

Skicka en kommentar

<< Home