fredag, mars 31, 2006

Veckans match i TV4..?

Supersnygg hallåa utan koll på djupledslöpningar
- Välkomna till TV4 och Tipslördag. Idag kommer vi att visa ännu en match från Ståkkhååålm dååårååå. På plats i studion har vi vår alltid lika vältaliga superpanel bestående av Jesper Blomquist, Robert Perlskog och Ted Åström. Vad tror ni vi kan se fram emot i dagens match?

JB
- Jo, men.. det scks nog, ja tror, kan bara, juugååån e bra, men, inte, kansche kan, jo.

RP
- Jag tror att vi kan se fram emot en uuuunderbar tillställning. Fotbollen är RIKTIGT HET häriiii Stååkhåålm dåårråå och likt en krukmaaakare på Söööders Höjder sveper jag biiiran ur mitt stop och hejar på BAAAJEEEN...!!!! Jasså, skall vi kolla juuugåån. OK. Köööpelag gillar jag inte. Dårå.


- Jag e olyckan obedolyckan obi obi obi obi dooolyckan... GNAGET!!!

Supersnygg hallåa utan koll på djupledslöpningar
- Vi är strax tillbaka, först blir det lite reklam.

1 Comments:

At 2:44 em, Blogger Carl Arenlind said...

Ja, det känns inte som om vi är direkt lyckligt lottade. Speciellt inte vi som har C+.

TV4 är ett gäng glada amatörfilmare i jämförelse med C+ produktioner.

Veckans match, min röv. Veckans sthlms-lag är vad vi kommer att matas med. Och Billy Ohlssons ruttna kommentarer

Snälla C+; Köp pay per view-matcherna nu!

 

Skicka en kommentar

<< Home